Open Jeugdwerk

Het OJW is vanuit de Hervormde Gemeenten Gameren en Zuilichem ontstaan. Zoals de naam aangeeft is het OJW open voor iedereen vanaf 14 jaar, wie je ook bent of waar je ook woont. Eenieder is van harte welkom of je nu kerkelijk meelevend bent of niet.
Vanaf begin september tot eind juni wordt er op de zaterdagavond eens in de twee weken een avond georganiseerd. Het programma bestaat uit verschillende activiteiten, variërend van sportieve avonden (bijv. dropping, wandklimmen, klimbos) tot thema-avonden. Elk jaar gaan we ook een weekend weg.

Wat we ook doen, het gaat om gezelligheid en om meer te weten te komen over anderen, over jezelf en natuurlijk over God.
Het OJW is geen vereniging waar je lid van moet worden. Deelname is vrijblijvend. Als je de ene avond wel komt en de andere keer niet, dan is dat geen probleem. Ben je sportief, serieus, gezellig en heb je zin in een gezellige, uitdagende, sportieve of leerzame zaterdagavond en vind je het fijn om opgenomen te worden in een supergave en gezellige groep jeugd van jouw leeftijd dan is het OJW zeker iets voor jou! Kom gewoon een keer in Kerkelijk Centrum Elim binnenlopen en neem gerust iemand mee.

Groetjes, de werkgroep.

Voor meer info, of aanmelden voor de nieuwsbrief:
www.ojw-zuilichem-gameren.nl

CONTACTPERSOON: